Du kan bara .............

Publicerat: 2010-10-31 / 16:36:33 | Kategori: Allmänt
Jag har haft en av dom sämre helgerna i mitt liv igen en gång...
Fredagen blev ja bjudna på några för många drinkar, vaknade på
lördag morgon och skulle på jobb med ett jäva tungt huvud. Nå de räckte
inte, för du ringde. du ville be om förlåtelse. jo visst bara för att fjoll fanet hade
lämnat dig o dratt tillbaka till rom.

Sååå trött på människor som ändrar sig efter att en brud lämnat en ensam.
Du sa vad du sa,  o denna gång förlåter jah int dig.

inte inteinteinteinte.

o ni alla mina nära o kära som vill så jävlar veta om ja äter eller inte.
ja äter när ja har lust, men nu har int ja haft lust.

o ring mig int,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0