Mamma & Pappa! :(

Publicerat: 2010-10-29 / 00:24:38 | Kategori: Allmänt
Jag är så trött på allt just nu. Mitt liv är uselt rent ut sagt och NEJ jag är inget emo barn som hatar mitt liv och skär mig o bla bla bla. Jag har faktiskt orsak att inte tycka om mitt liv.

Mina föräldrar lämnade mig ensam på jorden innan jag ens hann fylla 17 år. Mamma lämnade mig innan jag ens blev 10 år.. Detta har satt spår i ens liv.

Ta vara på era föräldrar i alla fall, ni kommer ångra er sååå när dom en dålig dag försvinner.. Alla undomar säger " jag hatar mina föräldrar" Sååå jävla fel, kan ni bara inte hålla käften fast o säga jag älskar mina föräldrar, det är vad ni gör och kommer alltid göra.

Föräldrarna är dem som aldrig sviker en, du kommer aldrig bli sårad av dem, dom torkar era tårar dom får er att skratta, dom gör er jävla dag!

tyvärr gör inte mina föräldrar någonting av det mera. Men min pappa satt o torkade mina tårar ännu då jag var 16 och inte hade flyttat hemifrån, mamma tröstade mig hela barndomen tills jag var 7. Pappa torkade mina tårar även då han mådde skit, då torkade ja även hans tårar.. Jag skulle göra allt för att få tillbaka pappa eller få ett svar varför han gjorde det?! Jag har så många frågor som är obesvarade som dykt upp sedan han lämnade mig.

All sorg kom ikapp mig, ja hade förträngt mammas död, men allt kom fast mig i Februari 2010. Skulle de helst ha vart en jävla regnig rusk dag men neeeej, här i grekland var det sol och vår värme kan vi säga. När jag fick det jävla obehagliga samtalet... hela min värld svartna när ja hörde min farmor säga vad som hänt... :(

3½ månad kvar har de gått ett år utan pappa. under detta år har jag blivit en helt ny Amira.. Den snälla rara gulliga trevliga Amira förvandlades till den iskalla och dryga. Jag släppte ingen in i mitt hjärta, var rädd för att bli sårad, för mitt livs kärlek Mamma och Pappa hade sårat mig.. Pappa sårade mest. mamma dog pga. cancer, de går inte att göra åt .... JAg flyttade till grekland pga. många olika skäl, nu börjar jag fundera om de skulle sett annorlunda ut om ja hade stannat hemma i Finland istället för att flytta... skulle pappa finnas? :(

Jag är dryg mot personer jag inte känner, jag släpper inte in några nya vänner dom lär känna min utsida, som är jävligt hård. Insidan är som ett öppet sår, blodig och sårig.... Det har lixom inte sytts ihop där inne, o har ingen chans att läka då den hårda Amira tar över allt.. Detta är jobbigt, men dock jag. kan inte bli på ett annat sätt..

i all detta kaos med att mista dom man älskar, mistar jag även min pojkvän jag älskade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0