Orkar inte mera..

Publicerat: 2010-10-29 / 13:02:51 | Kategori: Allmänt
Jag förstår inte mig på dig faktiskt... Du har varit han även efter den dagen då du va otrogen mot mig bestämde jag mig att förlåta dig och vara vänner. Vi har varit vänner i ½ år, jag har gråtit mot din axel du har torkat mina tårar, du var " min bästa vän" som stöttade mig, fanns där. Inte som pojkvän utan som en helt vanlig vän.
Plötsligt går du o berättar de jag sagt åt dig åt tjejen du var otrogen med?! Din kommentar " det har gått så länge sen allt hände så och?" Vadå? och? klart det är och för mig, inte ens ett år sen pappa lämnade mig o det vet du precis allt om, varje jävla detalj. Fan vad jag ångrar att jag ens berättat åt dig. Det har gått 10 år sedan mamma.
men och? De var för fan mina föräldrar.

har i alla fall lärt mig, man skall inte lite på någon i detta fucking samhället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0